onsdag 5 september 2012

Systembolagets bästa champagner i olika prisklasser

Efter sommaren har antalet läsare av den här bloggen ökat kraftigt vilket är väldigt roligt. När jag tittat på vilka inlägg som haft flest läsare sedan starten är det tre som är i överlägsen topp:

1. Vilken är Systembolagets bästa champagne under 400 kr?
2. Finns det någon bra champagne under 300 kr?
3. Vilken är Systembolagets bästa champagne för en femhundring?

Jag gissar att många som läst just de här inläggen stått inför ett köpbeslut och googlat något i stil med "Systembolagets bästa champagne" och hittat hit. Jag står fortfarande för ovanstående tips; nu när jag läser igenom i efterhand blir jag riktigt sugen på att gå och köpa champagne själv.

Kära googlare och nya läsare, ovan har ni tre länkar till köptips i olika prisklasser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar